tisdag, februari 15

Alla hjärtans i erterhand!

Bättre sent än aldrig (som vanligt). Ja, vad ska jag säga... Livet rullar på här i kalla Hudiksvall. -20 grader idag, usch!!! Jag har en hel del prov framför mig och ägnar mina eftermiddagar åt plugga.

Nu myser jag framför bygglov och öppna spisen men en kopp blåbärste, Toppen!!

//Hanna


Bild: Vagabond
Vårens absolut snyggaste dojjor kommer från vagabond och kosta 500 riksdaler. Dom ska absolut pryda mina fötter när all snö har tinat bort.

Bild: Hanna Wallner
Min favorit hårmousse är en från got2be och den luktar apelsin. Halsbandet är ett reafynd från ur&penn.

2 kommentarer:

  1. roligt med fjällen:D jag mår bara fint!
    vilken klänning tycker du är finast utav dom jag lagt upp?:D http://liborius.blogg.se/2011/february/dresses.html#comment

    SvaraRadera
  2. Fan vad härligt blogg du har!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande så jag vet att du har varit här!